July 10, 2007

Λαϊκή απαίτηση!

Επειδή εκατοντάδες αναγνώστες με ρωτούν που βρίσκονται τα εξωτικά Γαμισιανά, σας πληροφορώ ότι αυτός ο Παραδεισένιος τόπος βρίσκεται στην Αιτωλοακαρνανία.


Πρέπει να σας ομολογήσω ότι ήδη έχω μιλήσει με τον σύλλογο ξενοδόχων του νομού. Είναι όλοι ενθουσιασμένοι με την πρωτότυπη και αποτελεσματική διαφήμιση που έκανα στο χωριό τους. Για να μου δείξουν δε την ευγνωμοσύνη του συλλόγου τους, αλλά και όλου του τοπικού πληθυσμού, συμφωνήσαμε να παίρνω ως προμήθεια το 15% των εσόδων που θα έχουν από σας. Στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, μου ανακοίνωσαν, ότι ο δήμαρχος θα με ανακηρύξει επίτιμο δημότη και θα μου απονείμει το κλειδί της πόλης.

3 comments:

  1. Άλλος Γαμησιανά κι άλλος πληρώνει;
    Ε;

    ReplyDelete
  2. Εγω σ' αυτο το χωριό δεν πατάω ! απαπαπαπα...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...