January 3, 2008

O "Μεξικάνος"




Ο Κ. Γκουσγούνης από το in.gr

12 comments:

  1. Καλη χρονιά είπαμε δεν είπαμε...άντε να πούμε
    Καλή χρονιά!!!!!

    ReplyDelete
  2. @Mpoumpoula: Καλή σου χρονιά και σένα, Μπουμπούλα μου!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Βρε πως αδυνάτισε έτσι ο Ζαχόπουλος; έκοψε και το μουστάκι, ...άλλος άνθρωπος έγινε ο Χρηστάρας.

    ReplyDelete
  5. @Monahikoslikos: Είδες τι κάνει ο έρωτας;

    ReplyDelete
  6. Μωρέ και τι ωραία που τα περνάγανε τα παλικάρια! Καλη χρονιά Swell μου κι αλίμονο σε ‘μας! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  7. @Koptoraptou: Κι εγώ τους ζηλεύω. Καλή σου χρονιά, αγαπητή μου Κοπτοραπτού!

    ReplyDelete
  8. Αθάνατο Μεξικόοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!με τους λεβέντες σου :)))

    ReplyDelete
  9. Καλή Χρονιά Guzgwell !
    Χαχαχαχα, αντε να χουμε μόνο καλύτερα πράγματα φέτος !

    ReplyDelete
  10. @Tzonakos: Καλή σου χρονιά και να πετάς πάντα ψηλά, φίλε μου.

    ReplyDelete
  11. KALH XRONIA LOIPON!!!
    2008 EYXES GIA TO NEO ETOS!!
    A! KAI MIN KSEXASTO....7+1 SIMADIKA PRAGMATA TOU 2007...ANAMENO POST SOU :)

    ReplyDelete
  12. @Lily: Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις Λίλυ μου.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...